Zaščita podvozja ?!
10. oktobra, 2022Ford Ranger, zaščita podvozja…
13. decembra, 2022No po vseh novodobnih vozilih, ki jih mesečno dobimo v delo pa sem ter tja zaide tudi kakšen starodobnik. Tokrat smo imeli priliko pokazati večji del našega znanja, saj je bil omenjen starodobnik v zelo slabem stanju. V našem primeru je to dotrajana barva, barvne razlike med plastikami, odvečen lak, pomaračnost laka, umazanija na blagu in usnju in še bi se našlo. Ko govorimo o slabem stanju pa imamo v mislih ravno naše delo, ki ne glede na vse mojstre pred nami, kot so avtoličar, mehanik in tapetnik naredi tisto piko na i.
Omenjeni starodobnik pa je bil tokrat Mercedes Benz SL500. Če bi nas vprašali na kaj nas omenjeni avto spominja bi vam odgovorili zgolj eno stvar in to je Beverly Hills. Barva, platišča, notranjost in tipičen presežek svojega obdobja in še dan danes zelo zanimiv za ljubitelje.
Skratka že na samem začetku smo vedeli, da bo veliko dela še posebej glede na strankine želje, da naredimo kar je smiselno, kar bi naredili v kolikor bi bilo to naše vozilo.
Kot običajno smo najprej naredili detajlno pranje in očistili celotno vozilo s podvozjem vred pri čemer ne smemo pozabiti na dekontaminacijo. Sledilo je sušenje vozila in dogajanje se je prevesilo na dvigalo, kjer smo odstranili platišča in ponovno očistili podvozje pri čemer smo uporabili posebna čistila in parnik. Naslednji korak je bila dekontaminacija laka mehansko s polirnim plastelinom, razmaščevanje in ponoven pregled le tega. Kot že omenjeno lak je bil v katastrofalnem stanju, odvečen lak, neenakomernost, globoke poškodbe, na debelo nanešena korektura, skratka prava nočna mora. Lotili smo se zunanjosti in grobo obrusili lak kjer je bilo to potrebno. Maksimalno smo popravili globoke praske, odvečno korekturo in tudi pomarančnost po določenih predelih nato smo pripravili platišča pri čemer smo odstranili odvečno lepilo od uteži in spolirali robove. Na laku smo nadaljevali z grobo popravo in odstranili večino mikroprask, ki so bile prisotne na laku. Sedaj smo že videli, kako bo izgledal končni izdelek in med vsemi tistimi tisočimi praskami se je začela kazati čista slika. Čas je bil za korekturo poškodb in nanosa keramične zaščite na platišča. Notranjost smo zgolj posesali in naredili ozon terapijo, da smo dosegli vonj po novem vozilu. Na laku vozila pa smo v nadaljevanju naredili srednjo in končno popravo (poliranje) laka. Stekla, tudi na stekla nismo pozabili, ki so bila polna vodnega kamna, sledilo je poliranje in nanos zaščite. Sledilo je razmaščevanje laka in nanos prvega sloja keramične zaščite. Po vsem omenjenem smo dokončali podvozje, pri čemer smo izbrali tipičen vosek , ki je nam najljubši zaradi izgleda in dolgotrajnosti in s tem preprečili kakršnokoli korozijo na podvozju. Dokončali smo zaščito na laku vozila in sledila je notranjost. Po ozon terapiji smo pričeli z globinskim čiščenjem z encimskimi šamponi in parnikom. Ko se je notranjost posušila so barvne razlike prišle na dan in le teh ni bilo malo. Nekaj sledi lepila, razbarvani deli (zvočniki), različnost plastik in obrabljenost usnja (volan). Vse omenjene napake smo odpravili in dobesedno osvežili notranjost, pri tem pa poskrbeli da je bil postopek primeren in da ni strahu za razbarvanje ali luščenje omenjenega. Za piko na i smo naredili še nego notranjosti z zaščito, ki je še posebej primerna za kabriolete, streho zmontirali nazaj na omenjenega starodobnika in tako je bilo vse pripravljeno za prevzem.
Z našim delom smo dejansko opravičili predhodni vložek lastnika, saj je na koncu zelo pomemben izgled le tega. Obseg dela pa je vedno odvisen od želja in stanja katerega izhajamo in da o porabljenih urah rajši ne govorimo.