Protikorozijska zaščita podvozja na novem vozilu, Cupra Formentor VZ5.
4. februarja, 2023Novi Peugeot 508 Sport Engineered in keramična zaščita.
5. februarja, 2023Končali smo pri največji kategoriji in tudi tokrat bomo ostali pri tem. Pred vami je Audi SQ7 vse od poprave laka do antikorozijske zaščite podvozja. V obdelavo velikokrat dobimo vozila, ki spadajo pod XL konfekcijo. Kaj naj rečemo, pri teh vozilih je občasno zelo težko presoditi kaj je smiselno in kaj ne. Saj poznate problematiko, večje kot je večji problem predstavlja za vse. Zelo zahtevno vzdrževanje, kar se tiče pranja in v veliki večini gre za pranje na krtače.
No pustimo vso nepotrebno dolgovezenje in se prepustimo toku. V našem primeru smo naredili prav vse kar je bilo smiselno, da bi vozilo izgledalo prvovrstno.
Da je le temu bilo tako, smo za začetek imeli izenačevanje »pomarančnosti« laka nadaljevali na notranje čiščenje z ozon terapijo, pripravili platišča, stekla in podvozje in na koncu nanesli keramično zaščito na prav vse površine razen podvozja, ker smo uporabili vosek, ki se bolj kot ne uporablja, kot konzervans pri novih vozil. Najbolj očitno pa je bil nanos zaščitne folije na žaromete, ki je bila v našem primeru rahlo temnjena. Z njo smo zaščitit žaromete, ki so že utrpeli nekaj poškodb.
Vse kar smo naredili v našem primeru pa je smiselno narediti že pri novem vozilu in »da« ni potrebe čakati, da bi to storili pred prodajo, saj se gre za vas in vaše vozilo. Opravičeno bi bilo če do sedaj niste slišali za nas, za keramično zaščito ali prozorno zaščitno folijo pa je skrajni čas, da to storite saj bi to naredili »včeraj« bilo že prepozno.