Starodobnik BMW 2002 ti
10. julija, 2019Audi TT RS – Nanos keramične zaščite
2. septembra, 2019V roke smo dobili enega izmed bolj prestižnih modelov znamke Porsche, ki sliši na ime Panamera. Da pa ne bo govora samo o prestižu, ima galeja (če ji lahko tako rečemo) športni pridih vklesan v kratici 4S.
Poznavalci športnih vozil boste to kratico zlahka prepoznali. Torej imamo dobro osnovo poimenovano Porsche in nekaj adrenalina v kratici 4S. Sedaj je potrebna samo še pika na i. Za piko na i bomo tokrat poskrbeli mi.
Vozilu bomo naredili izgled boljši od tistega, katerega je imel prvi dan na cesti. Želje lastnika so bile na začetku pogovora bolj skromne. Pogovarjali smo se o nekakšni osvežitvi, ko pa smo razložili kaj vse ponujamo pod našimi storitvami smo zadevo napeljali na bolj profesionalen nivo. Ponovno smo naredili podroben pregled vozila in s tem potrdili naše mnenje. Lahko rečemo, da bi to vozilo že po osnovnem paketu izgledalo dobro, a sedaj ko imamo na razpolago veliko več bo zgled vrhunski.
Da ne pozabimo omeniti vozilo ni novo je pa zelo malo rabljeno. Prvi znaki uporabe so več kot očitni. Vsi detajli obrabe so podrobno prikazani na slikah. Kot rečeno smo izbrali čiščenje platišč in kolotekov, brušenje posameznih točk na laku vozila, srednjo popravo laka, keramično zaščito na vseh površinah tudi v notranjosti in notranje čiščenje. Vozilo smo detajlno oprali in naredili temeljito dekontaminacijo laka (odstranjevanje z namenskimi čistili in čiščenje laka s polirnim plastelinom). Posledično smo s tem odstranili zračno rjo in katran.
Vozilo smo dodobra posušili. Po končanem pranju smo si pobližje pogledali stanje laka. Lak vozila ni imel večjih nepravilnosti ali potrebe po kakšni večji popravi od predvidene. Največ vidnih poškodb je bilo vidnih na svetlečih črnih delih (piano black) in na določenih točkah vozila (predvidoma od odstranjevanja zaščite, ko je bilo vozilo novo). Zadnje čase opažamo zelo velik problem s trdo vodo, še posebej pri novih vozilih. Zelo pomembno je kako izvajate pranje vašega vozila. V kolikor bi imeli kakršnokoli vprašanje smo vam na razpolago za kakšen koristen nasvet.
Pa nadaljujmo, kjer smo ostali. Pri pregledu notranjosti so sledile številne nepravilnosti. Sledi sončne kreme, globoke poškodbe na karbonskih dodatkih in še bi lahko naštevali. Da ne dolgovezimo, bodo tokrat govorile slike namesto nas.
Lotili smo se notranjega čiščenja z encimskimi čistili od stropa do tal in nato čiščenje usnja. Ko je bila notranjost v celoti pripravljena smo nanesli keramično zaščito na usnjene dele. Zakaj smo se odločili za keramično zaščito na usnjenih delih? Kot smo že omenili smo se za to zaščito odločili, zaradi same občutljivosti usnja. S keramično zaščito na usnjenih delih po večini preprečimo razbarvanje in obrabo. Pridobimo pa tudi enostavno čiščenje pri katerem ni potrebe po kakšnih bolj agresivnih metodah.
Nadaljevali smo na zunanjost vozila. Najprej smo se lotili najbolj globokih poškodb s točkovno popravo (brušenjem). Sledila je srednja poprava laka. S tem smo odstranili večino mikroprask, pridobili globino barve in samo podlago za keramično zaščito. Na določenih mestih smo naredili točkovno popravo poškodb z barvo vozila.
Na vrsto so prišla platišča katera so bila več kot potrebna dobre osvežitve. S popravo smo pridobili popravo mikroprask, globino barve in sijaj. Kot pa smo že omenjali določene dodatke so med njih spadali tudi čiščenje kolotečnih predelov in čeljusti s keramično zaščito. Sami najbolj cenimo ravno to, saj s tem neobičajnim dodatkom naredimo vtis kot da je vozilo popolnoma novo, da ne omenjamo enostavnega čiščenja le tega (katerega kasneje izvaja stranka). Sledilo je razmaščevanje vozila. Ko je bilo vse pripravljeno kot mora biti, smo nanesli končno zaščito na vse dele vozila (lak, plastične dele, steklene dele, izpušne cevi, platišča, čeljusti, kolotečne dele,…) V tem primeru smo uporabili boljši paket keramične zaščite proizvajalca Gyeon. Za vse tiste, ki veste o čem govorimo gre za Gyeon Durabead.
Sledilo je sušenje keramične zaščite celotnega vozila. Ko je bila keramična zaščita posušena, smo nanjo nanesli še eno plast namenskega voska, da ji zagotovimo zaščito za čas, ki ga potrebuje za popolno trdnost. Zaščita uspešno nanešena in vozilo pripravljeno na prevzem.
S tem paketom smo zaščitili vozilo in poudarili karakter. Sama zaščita zagotavlja neverjeten sijaj, visoko hidrofobnost, močan efekt samodejnega čiščenja, gladkost laka, enostavno čiščenje, 100% uv zaščito in še bi lahko naštevali. Naš namen je bil vozilo vrniti v prvotno stanje kot na dan ko je prišlo iz salona. Mislimo, da nam je tokrat uspelo.