Novi Peugeot 508 Sport Engineered in keramična zaščita.
5. februarja, 2023Stara TOYOTA LAND CRUISER in podvozje.
7. februarja, 2023Kaj pravite, da tokrat obrnemo vse na glavo in predstavimo že dolgo obljubljeno vozilo, ki spada pod »barnfind«?
Kot podjetje, ki nudi raznorazne zaščite za jeklene konjičke se vsakodnevno soočamo z zanimivimi in limitiranimi vozili vse od novih pa do starih. Velikokrat pa nam pridejo na ušesa besede, kot so; To celo obstaja pri nas?! Ja, seveda! Res, da smo majhna država a je tega, kar nekaj pa čeprav ni vedno za v javnost. Največji čar vsega tega pa je, ko vidiš nasmeh lastnika, ko odgrinja že pozabljen avto s katerim je imela eno ali več prigod ali pa zgolj spomin na pretekli čas. No pa, da ne pozabimo našega delam, mi pač brišemo “stoletni” prah.
Ugibamo lahko le ali gre za namensko staranje (medenje) ali pa zgolj slučaj. No, pa pustimo osebne razloge, danes vam pišemo to, ker bi vam radi približali neke vrste »”barn find” in vam odprli oči, da to dejansko obstaja tudi pri nas in ne zgolj na televiziji. Več o vsem tem v nadaljevanju…
Pa nadaljujmo kjer smo ostali. Najboljše, da kar na začetku, samo ne pozabite besede »stoletni prah«. Prvo, kar se spomnimo je, da smo prejeli klic stranke, ki je izrazila željo da pridemo zadevo pogledat. Seveda, tega pač nismo mogli odklonit. No, ko smo prišli na samo mesto smo videli za kateri zanimiv model gre in ga skupaj stranko spravili na kolesa. Tega dne in mimike na obrazu stranke pa sigurno ne bomo pozabili. Kar smo odkrili je zanimiv model znamke Bmw. Gre za Z3M coupe, ki je v današnjem času prava redkost in izhaja iz leta 1999 se pravi ravno na prelomu tisočletja. Prava redkost? Kar se nas tiče, definitivno. Od kar pomnimo smo v celotnem času videli zgolj enega, ki se bolj pogosto vozi po cesti in to modre barve, ko govorimo o Z3M-u. Model, ki v svojem razredu skoraj nima konkurence, ta letnik ima S50 motor, ki premore 321 konjev na 1270 kilogramov, da oblike in vožnje ne omenjamo. Pri tem je zgolj tako, da vam je zelo všeč ali pa prav nič. Slikovni material je zato, da se boste počutili, kot da ste tam…
Da nadaljujemo našo zgodbo, res je nekaj posebnega in prava paša za oči. Glede na to, da je bil »pozabljen« ne le za en dan ampak celih osem let je zanimivo, da je notranjost imela še vedno tisti pravi vonj, ki je mešanica blaga in usnja, kar nas je prav prijetno presenetilo. Vozilo je dobilo svoja kolesa nazaj in porinili smo ga do strankine garaže, kjer se bodo pred prvim vžigom zamenjale vse tekočine, svečke, filtri in še kaj se najde. No, pa da vam vse skupaj približamo smo celo ta del poslikali.
Tekočine zamenjane in narejen prvi vžig, da pa vozilo ne bi izgubil svojega čara, je stranka poskrbela za vleko in avto dostavil na našo lokacijo. Saj se razumemo, kaj vam hočemo povedati? Ne? Govorimo namreč o čarobnem prahu in prav tukaj pridemo na vrsto mi! Vsak dan pač ni tak dan, da bi prali in odstranjevali stoletni prah. No, tokrat je in občutek je nepopisen.
Obljubili smo vam slike ob menjavi tekočin vse kar paše zraven. Verjeli ali ne, da so dobile noge vendar, ker se mi ne predamo bomo iskali naprej.
No, pa glede na to da ne gre ravno za novo vozili ima precej velike zavore glede na 18 colska kolesa.
Za začetek smo si kandidata dodobra ogledali in nato pričeli z detajlnim pranjem. Pri pregledu so nas rahlo zavedla platišča za katera smo mislili, da je rob poliran aluminij brez prevleke, na kar se je izkazalo ravno obratno. No na samem vozilu ni bilo očitnega, razen sprednjega pokrova motorja, ki je bil čudno pomarančen in ni imel odseva. Ker nismo želeli prehitevati z ugibanjem smo se nemudoma lotili detajlnega pranja in dekontaminacije. Slika bo jasna, ko bo lak očiščen. Tokrat smo naredili poudarek na podvozje in motorni prostor. No tako, prvi del je za nami. Lak je očiščen in pripravljen za obdelavo. Sedaj lahko vidimo, da je pokrov motorja zelo pomarančen in da dejansko nima odseva. Zelo podobno izgleda, kot barvna folija. No v našem primeru gre za »slabo« pobarvan kos. Za vse tiste, ki ne veste smo pri detajlnem pranju uporabili namenska čistila za odstranjevanje nečistoč (kemijsko), kot je tar in iron. Po končanem pranju pa smo vse skupaj dokončno očistili s polirnim plastelinom in lubrikantom. Več o dogajanju pa nadaljujemo na dvigalu. Kot prvi je bla na vrsti pokrov motorja pri čemer smo površino obrusili in izenačili pomarančnost. Ostalo pa nam je še kar nekaj dela kar se tiče glede zunanjosti. V vrsti pa že čakajo platišča, notranjost, koloteki, zavorne čeljusti in izpuhi. “Puške” zloščene prav tako pa tudi vse ostalo kar paše zraven. Sama barva se nam je v osnovi zdela precej »krvavo« rdeča, ko pa smo zraven postavili Rosso Corso od Ferrarija pa se je ovila v temno. No, nekaj primerjave še znotraj, drugače pa smo prišli do zaključka in lahko rečemo, da smo naredili vse kar je v naši moči.