KERAMIČNE FOLIJE IN TEMNENJE PROTI VOROČINI.
6. septembra, 2023TESLA IN PROZORNA ZAŠČITNA FOLIJA XPEL.
21. maja, 2024Velikokrat dobimo klic s strani strank, ki jim je mat barva velika uganka še posebno, ko se naroča novo vozilo. Glede mat barve lahko povemo lasten primer, ki nam je ostal v spominu. Namreč kupili smo novo vozilo pri katerem nismo naredili nikakršne zaščite kljub opozorilom ob nakupi. Barva je bila identična omenjenemu v nadaljevanju in ravno tako, kombinacija svetlečih črnih delov. Po prvi polovici leta so bile že vidne prve poškodbe. Najbolj moteče so bile sledi od mrčesa spredaj in ptičji iztrebki na strehi, ki pa so bili precej hitro odstranjeni z laka. Na svetlečih črnih platiščih pa je bilo veliko zračne rje. Skratka, takoj smo naredili zaščito in vse kar je bilo potrebno, da je bila razlika očitna. Žal je bilo za nekatere stvari prepozno a kljub temu je izgledalo veliko bolje in kar se tiče zaščite je bilo urejeno.
Ob nakupu vas običajno opozorijo in zraven take barve je priložena brošura o vzdrževanju. V takem primeru je smiselno narediti keramično zaščito že takoj, ko je vozilo še novo. Vsa čistila kupite pri Operi Avto, ki so lociran v Trzinu in tako poskrbite za maksimalno vzdrževanje zaščite in samega vozila.
Videli smo tudi, kako je izgledalo ko je nekdo hotel popraviti sled ptičjega iztrebka na sredini pokrova motorja in je ročno poliral. Seveda, prišlo je do barvne razlike na mestu, ker si je potrebno zapomniti, da se mat / satin (pol mat) barve ne polira.
Razlika je tudi v sami kvalitete mat / satin (pol mat) barv danes ali pa pred desetimi leti. Takrat so bile barve bolj mat, dan danes pa so bolj satin (pol mat).
Današnji primer je Bmw M3 karavan v Frozen Grey barvi. Tokrat je bil naša naloga narediti zaščito podvozja, nanos keramične zaščite na vse zunanje dele in nanos zaščite na usnjene dele v notranjosti vozila. Za začetek smo se lotili podvozja pri čemer smo uporabili prozoren zaščiten vosek, ki je velikokrat prisoten pri novih vozilih. Ta bo zaščitil podvozje pred samo korozijo še posebno železne dele na vozilu. Nadaljevali smo na predpripravo v kateri je dekontaminacija laka in samo pranje. Potrebno je, da se odstrani vsa lepila in konzervans z laka vozila. Ko je bilo vse pripravljeno in vozilo posušeno smo nadaljevali na dvigalu in pripravili platišča ter zavorne čeljusti. Vse svetleče črne dele na vozilu smo spolirali oziroma naredili popravo. Dodali smo nekaj prozorne zaščitne folije na zadnji del vozila (pol mat, satin) in pa sprednje žaromete pri čemer so bile rahlo temnjene. Sledil je nanos zaščite in vse kar sodi zraven na vse površine. Notranjost smo očistili, razmastili in nanesli zaščito. Ko je bilo vse posušeno in pripravljeno smo nataknili platišča in vozilo oddali.