NOVO VOZILO, MAT BARVA VOZILA IN ZAŠČITA
24. februarja, 2024“SLABA” PORZORNA ZAŠČITNA FOLIJA, RUMENI?
1. junija, 2024Tesla, no tukaj se lahko ustavimo in začnemo dolgoveziti. Ker pa to ni tisto kar bi hoteli,vam bomo enostavno predstavili to, kar vaša Tesla potrebuje pa naj si bo to Tesla 3, Y ali kaj drugega…
Bistvo je narediti zaščito na laku. Glede na mehkejši lak in debelino barve bi priporočili zaščito s prozorno zaščitno folijo (ppf) XPEL na prednji del vozila. To pomeni pokriti prav vse najbolj izpostavljene dele vozila, ki so običajno tarča cestnega kamenja. V praksi so to pokrov motorja, blatnika, luči, sprednji odbijač, a stebrički in pa zgolj značilno za Tesla model Y zadnji del vrat, kjer so poškodbe vidne že po par tisoč kilometrih.
Posebnost omenjene prozorne zaščitne folije XPEL (ppf), je v tem da ima čistino, kot originalen lak (brez odvečne pomarančnosti) in je dobesedno nevdna očem, druga zelo pomembna lastnost je, da s časom ne potemni ali porumeni in ne predstavlja nobene barvne razlike v primeru, da oblečemo samo sprednji del vozila. Zadnja najbolj pomembna stvar pa je, da celotna folija narejena v pred izrezu in da se na vozilo zgolj maskira pri čemer se ne uporabi rezila.
V praksi običajno kombiniramo keramično zaščito s prozorno zaščitno folijo. Na koncu je vse odvisno od vas keramična zaščita zgolj z delno polepitvijo na lučeh in zadnjih vratih mogoče zgolj polepitev sprednjega dela vozila v prozorno zaščitno folijo ali pa kombinacija keramične zaščite in prozorne zaščitne folije.
Običajen postopek, ki ga naredimo je da začnemo z detajlnim pranem pri čemer se naredi dekontaminacija, se odstrani konzervans, naredi se osnovno poliranje če je to dovolj (odvisno od barve in stanja laka), odstrani se platišča in očisti koloteke in zavorne čeljusti.
Naslednji korak je maskiranje prozorne zaščitne folije XPEL in nato ko je vse posušeno in zarobljeno nanos keramične zaščite na celotno zunanjost pri čemer se uporabi namensko keramično zaščito (kot na primer posebej za ppf, platišča, stekla in lak). Možnost je nanosa keramične zaščite tudi v notranjost kjer je umetno usnje.
Bistvo vsega tega pa je, da bo na koncu vozilo ostalo ohranjeno, kot novo in da lažjega vzdrževanja niti ne omenjamo. V ponudbi imamo tudi proti vročinske folije za stekla in še kaj bi se našlo.