Bmw M2 in karbon folija.
5. novembra, 2024Običajno nas obiščejo limuzine, coupeji, karavani mogoče V razred ali Multivan tako, da tokrat omenjen Mercedes odstopa od omenjenega povprečja.
V omenjenem primeru smo razmišljali o keramični zaščiti, ker pa smo videli lastnikovo prejšnje vozilo smo prišli do drugačne odločitve, da naredimo kombinacijo prozorne zaščite folije in keramične zaščite. Kaj je bolj smiselno keramična zaščita ali prozorna zaščitna folija je odvisna od tega kaj dejansko potrebujete. Optimalno je sigurno oboje, kar se tiče »kamenčkov« sigurno prozorna zaščitna folija še posebej na sprednjem delu vozila in pa keramična zaščita kar se tiče razjed, smol, zračne rje in podobnega. Prozorno zaščitno folijo smo namestili na sprednji del (odbijač, blatnika, pokrov motorja, žarometa, meglenki, a stebrička in pa začetek strehe do vrha).
Iz prakse vam lahko povemo primer. Pridete do hotela in parkirate vozilo na parkirišče, kjer so drevesa. Vozilo stoji na istem mestu dva dni in ko se usedete vanj skozi vetrobran opazite drobne pikice. Pogledate bolj podrobno in evo smola. Izstopite iz vozila in z roko preletite čez lak, seveda vse hrapavo in pika pri piki. No, sedaj je čas za pranje ne čez en teden sedaj. Odpravite se v ročno pralnico, dodate aktivno peno, malo počakate in vse skupaj dobro izperete. Z roko preverite vse površine in ugotovite, da je lak in ve ostalo, kot je bilo pred kontaminacijo. Super, volk sit in koza cela. Tako, dobro se omenjena zaščita obnese v praksi.
Pri omenjenem Sprinterju pa smo poleg dekontaminacije, poliranja, prozornih zaščitnih folij, keramike naredili keramične folije na steklih, katere bodo preprečile udor vročine v kabino. Vse prozorne zaščitne folije so narejene na pred izrezih, se pravi ni rezanja po laku vozila in razstavljanja.