NOVO VOZILO IN ANTIKOROZIJSKA ZAŠČITA PODVOZJA.
2. junija, 202410% POPUST NA NOVA VOZILA
5. oktobra, 2024Po dolgem času smo v roke dobili Mercedes v “mat” odtenku. Ker pa ne gre za povsem običajno barvo smo tokrat kolebali med keramično zaščito in prozornimi zaščitnimi folijami. Po posvetu z lastnikom smo ugotovili, da bo keramična zaščita prava izbira saj je bil lastnik mnenja, da nima problema s kamenčki in poškodovano barvo smo prozorno zaščitno folijo odmislili takoj, saj bi v tem primeru, ko gre za “mat” barvo morali obleči celoto in ne samo sprednji del, drugače bi prišlo do barvne razlike.
Naredili smo, kot običajno dekontaminacijo, detajlno pranje, poliranje svetlečih delov, polepili luči v zatemnitveno zaščitno folijo in nanesli keramično zaščito na vse površine. Platišča in zavorne čeljusti niso bila izjema.
Kakšen je postopek pri “mat” barvi in kaj je dejansko potrebno narediti pred nanosom zaščite pa drugič, ko bomo izpostavili še druge faktorje pri “mat” barvi…
Bistveno je, da je barva in vse ostalo zaščitno pred razjedami, kot so mole, ptičji iztrebki, mrčes in da vzdrževanja niti ne omenjamo. Tudi “mat” barva je po obdelavi bolj svetleča oziroma intenzivna.
Če bi sami izbirali bi tukaj dodali antikorozijsko zaščito podvozja in proti vročinske folije na stekla.