TRGOVINA Z DODATNO OPREMO ZA TESLA AVTOMOBILE (TESLAR.SI)
2. junija, 2024Mercedes AMG GT v “mat” barvi in keramična zaščita z dodatki.
2. oktobra, 2024Tematika na antikorozijsko zaščito podvozja je, kot neke vrste tabu. Nihče je ne omenja in v realnosti niti ne pomislimo na to. Saj si predstavljate, kupite novo vozilo in seveda, ker je novo ne pomislimo na korozijo. Točno tukaj pa je točka, ker bi bilo smiselno razmišljati o koroziji. Splošno je, da pri običajnih osebnih vozilih te stvari niso tako očitne, kot je to pri terenskih vozilih. Pri osebnih vozilih nastane očitna oksidacija po treh ali štirih letih, kjer so železni deli nezaščiteni. Terenska vozila pa so temu dejansko podvržena od prvega dne. Iz prakse vam lahko povemo, da ko pride do nas novo terensko vozilo in tukaj govorimo le o par desetih kilometrih, se na šasiji le tega opazi začetna korozija na predelih kjer je šasija varjena. Šasija v osnovi ni zaščitena in je zgolj pobarvana, barva na varu poči in začne se korozija, očitna je tudi na deli ki so iz železa in so rezani in sestavljeni brez zaščite ali barve. Omenjeno terensko vozilo pa je ne glede na znamko (Ford, Toyota,….) podvrženo temu. Ugotovili smo, da je bilo pri Fordu doplačilo za antikorozijsko zaščito okoli 550€, kot opcijsko. Vse to pa smo lahko tudi sami preverili in povemo vam, da so bili deloma zaščiteni le votli deli. Omenjeno terensko vozilo pa je lahko brez zaščite katastrofalno tako, da je preventiva veliko boljša kot kurativa.
Postopek bi potekal, kot že omenjeno: za začetek je potrebno narediti detajlno pranje podvozja. Vozilo prestavimo na dvigalo, demontiramo kolesa, rezervno kolo in pa vso zaščito podvozja (plate) po potrebi plastike koloteka. Sledi detajlno pranje podvozja. Sledi sušenje podvozja in pregled. Na vseh kritičnih točkah nanesemo “rust” konverter, ki deluje kot podlaga za vosek in preprečuje korozijo (rjo). Sledi nanos voska v votle dele in pa nanos prozornega voska po celotnem podvozju. Za celotno podvozje najrajši uporabimo prozorne zaščitne voske, ki niso moteči za mehanika in izgled samega podvozja ostane v originalu. Prišli smo do konca, podvozje je zaščiteno nam pa je ostala zgolj še sestava demontiranih delov.
Sam postopek je odvisen od sušenja samega podvozja po pranju in sušenja zaščite. Okvirno se uporabi nekje tri dni za omenjen postopek. Skrajni čas, da razmislite o zaščiti podvozja še posebej če imate novo vozilo ali pa je vaše v precej brezhibnem stanju.