Zaščita starodobnika (oldtimerja).
11. decembra, 2022Keramična zaščita motornega kolesa.
3. januarja, 2023Ponovno odpiramo temo na zaščito podvozja. Pred časom smo vam že opisali celoten postopek zaščite podvozja pri novem vozilu, tokrat pa gremo v podrobnosti. Tokrat je bil na vrsti Ford Ranger, ki že v osnovi kliče po zaščiti podvozja, saj ga večino kupcev kupi zaradi vsestranske uporabnosti pa naj si bo to asfaltirana cesta ali gozdna pot. Ko omenjamo zaščito podvozja je to pametno narediti že čisto pri novem vozilu, saj je tako zaščiteno, kot mora biti, brez prisotnosti korozije.
Zaščita, katero ponujamo pa je pametna izbira na dolgi rok. Tokat smo izbrali prozorni (beli) vosek za celotno podvozje in poseben (rjav) vosek, ki je namenjen predvsem za votle predele, kot so traverze, notranjost vrat in pragove. Omenjeni vosek pa smo na špricali tudi na vijake, katere čez čas napade korozija in so glavne točke, ko pride čas za demontažo. Za omenjeni terenec je bila to najboljša izbira saj barvni voski, bitumen ali olje ne pridejo v upoštev.
V ponudbi imamo kar nekaj različnih voskov, bitumnov in olj, pri čemer se največ poslužujemo voskov saj je najboljša kombinacija kar se tiče vizualnega izgleda in zaščite. Bitumen je precej očiten in moteč (uporablja se pri rjavih vozilih), oljna zaščita pa preveč občutljiva in ni na dolgi rok saj se s časoma spere. Iz prakse opažamo, da se pri vozilih starih pet ali šest let pričnejo kazati prvi zanki korozija, še posebej na železnih delih, kot je most, vpetja in podobno.
Pa začnimo na samem začetku pri čemer smo naredili detajlno pranje vozila in pranje podvozja v pralnem delu, ko se je vozilo posušilo smo ga prestavili na dvigalo pri čemer smo demontirali platišča in v našem primeru tudi rezervno kolo, ki je bilo na zadnjem del podvozja. Na vrsti so bila čistila in ponovno pranje podvozja z visokotlačnim čistilcem in parnikom. Sledilo je sušenje in pregled podvozja. Pripravili smo vse potrebno od pištol do izbranih voskov in najprej nanesli rjav vosek v traverz, pragove in vrata. Tokrat z luknjami nismo imeli dela, saj ima vozilo že serijsko nekaj predpriprave, potrebovali smo zgolj nekaj podaljškov cevi. Nadaljevali smo na nanos belega voska na celotno podvozje, ki dobi skoraj prozoren videz ko se dodobra posuši. Na koncu smo vosek za traverze nanesli še na vse vijake. Nekako smo prišli skoraj do konca, podvozje je bilo zaščiteno in začeli smo z montažo platišč. Vozilo smo prestavili na toplo naredili zaščit še na žarometih z prozorno zaščitno folijo.
Skrajni čas, da razmislite o zaščiti podvozja še posebej če imate novo vozilo ali pa je vaše v precej brezhibnem stanju.