Porsche Carrera 911 GTS
7. marca, 2019Seat Leon Cupra – odstanjevanje nalepk
28. junija, 2019Novo leto je za nami in čas je, da z vami delimo našo izkušnjo. Na paket zaščite smo dobili novo vozilo Peugeot 208 GTi.
O samem stanju laka ni potrebno kaj dosti razpravljati, saj bodo spodnje slike pokazale realno stanje. Lahko le omenimo, da gre za skoraj novo vozilo in, da je bila poprava laka več kot potrebna. Ponovno gre za bolj občutljivo barvo, ko govorimo o vzdrževanju in mikropraskah. Ko smo ravno pri vzdrževanju je potrebno omeniti, da hitro pride do poškodb laka, še posebej če ne upoštevamo primernih metod pranja ali ne uporabljamo namenskih čistil.
Da se vrnemo na začetek. Vozilo smo ob prihodu podrobno pregledali (v kontaminiranem stanju). Na prvi pogled smo na laku vozila opazili kar nekaj nepravilnosti (mirkopraske). Začeli smo z detajlnim dvovedernim pranjem in nadaljevali na temeljito dekontaminacijo laka (odstranjevanje z namenskimi čistili in čiščenje laka s polirnim plastelinom). S tem odstranili zračno rjo, katran in ostale nečistoče v laku vozila. Vozilo smo dodobra posušili.
Po končanem pranju smo si pobližje pogledali stanje laka. Kot smo predvideli je bilo stanje laka obupno, ko govorimo o novem vozilu. Velikokrat slišimo: Je potrebno na novem vozilu narediti popravo laka? Seveda, v kolikor je lak vozila v brezhibnem stanju pa je potrebna poprava laka do mere, da dobimo primerno podlago (kot osnova) za končno zaščito. S pravilno podlago omogočimo končni zaščiti optimalno podlago, dvignemo čas trajanja in omogočimo lažji nanos.
Najprej smo naredili notranje čiščenje. V notranjosti je bil poudarek na čiščenju in negi usnja. Ko je bila notranjost urejena in zaščitena smo dogajanje preselili na zunanjost.
Odstranili smo platišča, katera smo ponovno oprali, spolirali in pripravili za nanos zaščite. V priv fazi smo vozilo dodobra zaščitili. Sledila je groba poprava posameznih panelov in nato osnova. S takšno korekcijo smo odstranili večino mikroprask, pridobili globino barve in samo podlago za končno zaščito.
Sledilo je razmaščevanje vozila. Ko je bilo vse pripravljeno kot mora biti, smo nanesli končno zaščito na lak, plastične dele, platišča in steklene dele. V tem primeru smo uporabili keramično zaščito vodilnega proizvajalca Gyeon. Sledilo je sušenje keramične zaščite celotnega vozila. Ko je bila keramična zaščita posušena smo nanjo nanesli še eno plast namenskega voska, da ji zagotovimo zaščito za čas, ki ga potrebuje za popolno trdnost. Korekcija narejena, vozilo zaščiteno in pripravljeno na prevzem.
Ste tudi vi kupili novo vozilo pa ne veste kakšna bi bila najboljša zaščita? Ste v kakšni reklami zasledili, kako odteče vsa umazanija z vozila? So vam pri pooblaščenem trgovcu ponujali zaščito? Pri nas imamo na razpolago veliko različnih vrst zaščit in to vse od svetovno priznanih proizvajalcev. Kakšne bonitete boste prejeli z nanosom zaščite? – lažje vzdrževanje vozila – visok efekt samodejnega čiščenja – lesk in globino barve – Uv zaščita in zaščita pred zunanjimi vplivi – dolgotrajna zaščita Za keramične zaščite nudimo garancijsko dobo od 24 do 84 mesecev. Poleg pisne garancije prejmete vsa potrebna navodila, servisno knjigo in pa za vse entuziaste poskrbimo tudi s slikami celotnega procesa.