Opel Insignia GS – keramična zaščita
20. junija, 2020Keramična zaščita novega vozila.
1. septembra, 2021Govorili bomo o skoraj novem vozilu. Ima neka tisoč kilometrov in je v vsakdanji rabi. Gre za bolj živahnega SUVja, ki sliši na ime MACAN.
Da ne bomo ostali samo pri osnovi, so za vse ljubitelje adrenalina priskrbeli oznako GTS. In ko že ne vemo več, kako bi lahko še bolj izstopali je tukaj barvna kombinacija v rdeči. Sami bi sprva rekli, da je športnik bolj za žensko populacijo, a nam je pri tem zmanjkalo besed. Če radi sodelujete pri jutranji budnici je to vozilo kot nalašč za vas.
Lepotec je imel kar nekaj napak. Najbolj očitne so bile: nepravilno odstranjena tovarniška zaščita, ostanki lepila, nekaj globokih prask, sled predpranja, vodni kamen, sledi avtomatske pralnice in mikropraske. Prvi znaki uporabe so bili več kot očitni. Dandanes velikokrat nastopi težava pri sami pripravi novega vozila. Veliko prodajalcev ni ozaveščenih o pravilni pripravi vozila za končno stranko. Potem so tukaj raznorazne avtomatske pralnice, ki se med seboj zelo razlikujejo (od dobrih do slabih), seveda vam tukaj svetujemo kakšen bolj primeren način vzdrževanja.
Za samo vzdrževanje bi vam svetovali, da si zagotovite vse optimalne pogoje in se izogibate trdi vodi. Stranka si je v tem primeru zaželela, da bi ji vozilo spravili v stanje, ki je primerno zanj. Izbrali smo čiščenje platišč in kolotekov, brušenje posameznih točk na laku vozila, srednjo popravo laka, keramično zaščito na vseh površinah tudi v notranjosti in notranje čiščenje.
Začeli smo z detajlnim pranjem in naredili temeljito dekontaminacijo laka (odstranjevanje z namenskimi čistili in čiščenje laka s polirnim plastelinom). Posledično smo s tem odstranili zračno rjo in katran. Tukaj je potrebno poudariti, da je v večini primerov večja prisotnost katrana kot zračne rje, vsaj pri dokaj novih vozilih. Sledilo je sušenje vozila.
Po končanem pranju smo si pobližje pogledali stanje laka. Lak vozila ni imel večjih nepravilnosti ali potrebe po kakšni večji popravi od predvidene. Največ vidnih poškodb je bilo vidnih na svetlečih črnih delih (piano black) in na določenih točkah vozila (predvidoma od odstranjevanja zaščite, ko je bilo vozilo novo in nekaj poškodb od avtomatske pralnice).
Zadnje čase opažamo zelo velik problem s trdo vodo, še posebej pri novih vozilih. Zelo pomembno je kako izvajate pranje vašega vozila. Pomembno, je da imate vedno zagotovljene optimalne pogoje. Pa nadaljujmo, kjer smo ostali. Pri pregledu notranjosti smo opazili številne nepravilnosti. Da ne dolgovezimo, bodo tokrat govorile slike namesto nas.
Lotili smo se notranjega čiščenja z encimskimi čistili od stropa do tal in nato čiščenje usnja. Ko je bila notranjost v celoti pripravljena smo nanesli keramično zaščito na usnjene dele. Zakaj smo se odločili za keramično zaščito na usnjenih delih? Kot smo že omenili smo se za to zaščito odločili, zaradi same občutljivosti usnja. S keramično zaščito na usnjenih delih po večini preprečimo razbarvanje in obrabo. Pridobimo pa tudi enostavno čiščenje pri katerem ni potrebe po kakšnih bolj agresivnih metodah.
Nadaljevali smo na zunanjost vozila. Najprej smo se lotili najbolj globokih poškodb s točkovno popravo (brušenjem). Sledila je srednja poprava laka. S tem smo odstranili večino mikroprask, pridobili globino barve in samo podlago za keramično zaščito. Na določenih mestih smo naredili točkovno popravo poškodb z barvo vozila. Kot pa smo že omenjali določene dodatke so med njih spadali tudi čiščenje kolotečnih predelov in čeljusti s keramično zaščito. Sami najbolj cenimo ravno to, saj s tem neobičajnim dodatkom naredimo vtis kot. da je vozilo popolnoma novo, da ne omenjamo enostavnega čiščenja le tega (katerega kasneje izvaja stranka).
Sledilo je razmaščevanje vozila. Ko je bilo vse pripravljeno kot mora biti, smo nanesli končno zaščito na vse dele vozila (lak, plastične dele, steklene dele, izpušne cevi, platišča, čeljusti, kolotečne dele,…) V tem primeru smo uporabili boljši paket keramične zaščite proizvajalca Gyeon. Za vse tiste, ki veste o čem govorimo gre za Gyeon MOHS+.
Sledilo je sušenje keramične zaščite celotnega vozila. Ko je bila keramična zaščita posušena smo nanjo nanesli še eno plast namenskega voska, da ji zagotovimo zaščito za čas, ki ga potrebuje za popolno trdnost. Zaščita uspešno nanešena in vozilo pripravljeno na prevzem.
S tem paketom smo na vozilu popravili vse očitne napake, ga dodobra zaščitili in poudarili barvno kombinacijo. Sama zaščita zagotavlja neverjeten sijaj, visoko hidrofobnost, močan efekt samodejnega čiščenja, gladkost laka, enostavno čiščenje, 100% uv zaščito in še bi lahko naštevali.